Sterk Papendrecht

Sterk Papendrecht ondersteunt inwoners in Papendrecht in alle levensfasen op verschillende gebieden. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan mantelzorgondersteuning, jeugdhulp en opvoed- en opgroeivragen.

De professionals helpen met eenvoudige tips tot intensievere ondersteuning, behandeling op maat en begeleiding. Zij hebben hierbij toegang tot organisaties die extra ondersteuning kunnen bieden, zoals verschillende zorgaanbieders in de regio.

Van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur kunt u bij Sterk Papendrecht binnenlopen met vragen.
Adres: Veerweg 127.
Tel.nr.: 078 615 4741
E-mail: info@sterkpapendrecht.nl.

Onze schoolmaatschappelijkwerkster (SMW) is Karin Rodgers. Zij is bereikbaar via karin.rodgers@sterkpapendrecht.nl.

Karin is 1 keer in de maand bij ons op school aanwezig. Zonder afspraak kunt u bij haar binnen lopen om vragen te stellen of gewoon voor een praatje over het opvoeden van kinderen.

Karin is aanwezig op:
Vrijdag 24 januari 2020 van 13.30 tot 14.30 uur

Hier vindt u het aanmeldformulier voor Sterk Papendrecht.
De ondersteuning van het Jeugdteam is bedoeld als aanvullende expertise voor school, ouders en SMW voor situaties waarin die expertise nodig is. Een vraag of nieuwe aanmelding voor het Jeugdteam verloopt via de IB-er en SMW.

Lees meer over Sterk Papendrecht op www.sterkpapendrecht.nl

Misschien wel tot snel!