Buitenschoolse opvang

OBS Anne Frank en Wasko Kinderopvang zijn samen op weg naar een Integraal Kindcentrum (IKC).

Ons IKC biedt kinderen van 2 t/m 12 jaar een veilige, vertrouwde leeromgeving waarin onderwijs, opvoeding en ontspanning hand in hand gaan.

Binnen ons IKC werken enthousiaste professionals vanuit diverse disciplines samen om een ononderbroken ontwikkelingslijn voor ieder kind te realiseren. Kwaliteit en afstemming zijn hierbij sleutelbegrippen. We geven onze kinderen van 2 t/m 12 jaar een stabiele basis om talenten te ontdekken en verder te ontwikkelen binnen de eigen mogelijkheden en samen met anderen. Zo bieden we kinderen de beste basis voor een kansrijke toekomst.
Buitenschoolse opvang (voorheen BSO Kinderkasteel)
  • Gelegen in het centrum van Papendrecht vlakbij winkelcentrum De Meent
  • Supergaaf leeftijdsgerichte activiteitenprogramma vanuit DoenKids
  • Uitdagende vakantieprogramma's !
  • Multiculturele groep

Binnen het IKC kunnen kinderen van 4 t/m 12 jaar voor en na schooltijd energie ontladen en opdoen. Er is altijd iets leuks te doen op de BSO. Rustig bijkomen van de schooldag kan natuurlijk ook. In de schoolvakanties kunnen kinderen genieten van een speciaal vakantieprogramma vol bijzondere activiteiten. Samen maken we mooie jeugdherinneringen!

BSO

ma t/m vrij 7.00 uur - 18.30 uur