Informatieavond Grip op Gamen

31-08-2022
Het jeugd en jongerenwerk van Suppord organiseert in samenwerking met Sterk Papendrecht 2 informatieavonden over het gamegedrag van kinderen en jongeren. De avonden zijn bedoeld voor ouders die zich wel eens zorgen maken om het gamegedrag of schermgebruik van hun kinderen.

Tijdens deze avonden vertelt André Parren (Pedagoog en ervaringsdeskundige) meer over het gamegedrag van kinderen en jongeren. Ook krijg je concrete tips hoe je hier als ouder mee om kan gaan. Het schermgebruik (telefoon/ IPad) komt hierbij ook aan de orde.

De avond is geheel gratis. Je moet je alleen wel even inschrijven. Je kan je inschrijven door een mail te sturen naar:  c.nandoe@papendrecht.nl. Geef daarbij op of je je inschrijft voor 29 september of 13 oktober, vermeld hierbij ook het aantal personen die in totaal komen.

Data:

Donderdag 29 september: Voor ouders van kinderen van de basisschool